Het afsluiten van een hoofdstuk en het beginnen aan een nieuw

Het is 1 januari 2015. Het hoofdstuk 2014 hebben we afgesloten en we beginnen aan het hoofdstuk 2015. Gisteravond en vannacht was het ritueel van aftellen tot klokslag 12 uur weer begonnen en wenst iedereen elkaar een gezond, gelukkig, mooi, ga zo maar door, 2015. Voor mij heeft vorig jaar veel betekent; ik ben immers deze blog begonnen. Iets wat uit is gebloeid tot één van de belangrijkste dingen in m'n leven. 17april vorig jaar ben ik met dit blog begonnen en heb van toen tot nu 214 berichten geschreven. Het is bijna niet te geloven hoeveel berichten dat zijn. Ik ga ook een nieuw hoofdstuk in dit jaar, beginnend nu. Namelijk alle berichten die in 2015 zullen verschijnen. Hoeveel platen zal ik in 'Op de draaitafel' bespreken en hoeveel nieuws zal er te vertellen zijn in de komende 'Gedachten over Dylan? Welke nieuwe muziek zit eraan te komen, naar welke concerten ga ik? Het antwoord daarop weet ik nog niet, aan het begin van 2016 zal ik daar weer op terugblikken. Ik wens jullie allemaal het beste voor het komende jaar.   

Reacties

Populaire posts