2014: Een jaar wat een ongelooflijke impact op me zou hebben

Nog 10 dagen en een beetje en 2014 zit er alweer op. 2014 is voor mij een heel bijzonder jaar geweest. Ik heb in dit jaar meer muziek dan ooit ontdekt en gekocht. Ik ben verhuisd. En bovenal ben ik dit blog begonnen. Toen ik die bewuste dag 17 april dit blog begon was ik zonder verwachtingspatroon ermee begonnen. Natuurlijk dacht ik wel dat er een aantal mensen geïnteresseerd zouden zijn in het wellicht bijzondere verhaal wat ik had en heb te vertellen en de grootse Dylankenner van de lage landen Tom Willems heeft me geholpen. Toch had ik niet verwacht dat het zo goed met dit blog zou gaan dat ik zelfs over de 200 berichten zou plaatsen en helemaal niet dat op het moment dat ik een recensie van het Tribute Concert voor Bob Dylan dit jaar letterlijk honderden mensen in een paar uur tijd dit blog zouden bekijken. Ik had ook niet kunnen denken dat het mogelijk zou zijn dat mensen echt plezier aan mijn stukjes zouden beleven en me iedere dag bemoedigen met positieve reacties. Wie wil nou de nietige mening van een veertien en vijftienjarige lezen? Blijkbaar is dit wel het geval. Ik heb in al die maanden maar 1 wat negatievere reactie gekregen en dat was een paar dagen terug over het berichtje over m'n geloof. Iets wat ik graag in, want kritiek betekent dat een bericht wat met een persoon doet en dat kan nooit verkeerd zijn. Ik het afgelopen jaar een mijlpaal in m'n leven bereikt. Ik heb namelijk een doel gevonden wat ik wil bereiken en wat ik leuk vind. Eigenlijk heb ik het al bereikt; ik kan schrijven over m'n grootste hobby muziek en kan dit met mensen delen. Wat een groot goed is dat om te kunnen doen. Ik moet zeggen het brengt ook een grote druk met zich mee. Ik moet me iedere keer weer realiseren dat de woorden die ik schrijf ook echt voor iedereen beschikbaar zijn. Dat is soms een best wel eng idee, ik schrijf immers vaak over m'n diepste gevoelens en dat is moeilijk om met Jan en alleman te delen. Het voornaamste wat ik wil zeggen is bedankt. Bedankt voor de steun, tips en alle reacties.  Ik zeg het nog maar eens, wat is het een groot goed om te kunnen schrijven over mijn grootste hobby muziek en dat te kunnen delen.                

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts