Een bericht vol mededelingen

Het zal je niet ontgaan zijn, de serie 'Album voor album' loopt op z'n einde. Nog twee albums en dan heeft deze hoofdserie helaas alle delen gehad. ik weet dat er een aantal albums is wat niet besproken is. Dat heb ik bewust gedaan en ben ook niet van plan om die in deze serie nog te gaan behandelen. Dat betekent twee dingen: Het schema waar ik me zo goed en zo kwaad als dat gaat aan houd wordt lichtelijk aangepast en er moet natuurlijk een nieuwe serie komen. Ik heb wel een beetje gebrainstormd over ideeën voor een nieuwe serie, maar echt iets concreets is er nog niet uitgekomen. Ik heb nog iets minder dan een week de tijd. Als een van jullie nou een idee heeft is dat altijd welkom. Stuur me een bericht op Facebook, of mail me naar marnixdeboer@hotmail.com. Dan nog iets, 'de Nederlandse Dylan' Jacques Mees komt in november met een nieuwe E.P. 'Dream House'. Ik heb de eer om deze iets eerder dan de rest te ontvangen en te recenseren. Zou jij nou ook wel deze E.P. op je blog, website, of ander format willen recenseren kijk dan hier. Het laatste voor dit bericht: ik moet nog één week naar school en dan heb ik een week vakantie. In die week is er veel gepland, maar zal ik ook veel tijd hebben om dingen omtrent dit blog te doen. De nieuwe serie zal dan van start gaan  en wie weet ga ik nog een aantal dagen op platenjacht en komen er weer een paar nieuwe 'Op de draaitafel'. Er zullen waarschijnlijk dus meer berichten dan normaal verschijnen. Als je van alles op de hoogte wil blijven kun je in die week het beste iedere dag mijn blog checken. Zo, en nu is het tijd om het eerste plaatje van de dag eens op te gaan zetten.Wat zal het worden? Eehmm..'Slow Train Coming? Ja, dat doe ik. Het komende uur ben ik niet aanspreekbaar.....                

Reacties

Populaire posts