Beste lezers,

Ik heb de afgelopen tijd een aantal beloftes gedaan om meer te gaan schrijven. Beloftes die ik niet waar heb gemaakt, mijn excuses hier voor. Ik heb al eens eerder verteld dat ik bezig ben met een filosofisch boek te schrijven en dat hier veel tijd in gaat zitten. Mijn doel met dat  boek is eigenlijk in de eerste plaats persoonlijk. Om de zin van het leven te ontdekken, waar ik voor sta en waarom ik daar voor sta. Alle 'schrijfuurtjes' gaan in dat boek zitten en dit blog moet daar het onderspit van delven. Ik neem me voor om meer te gaan schrijven, maar ik kan niet zeggen hoe vaak. Veel berichten laten zich leiden door de tijd die ik heb en waar ik op dat moment aan moet denken. En eerlijk gezegd, ik moet de afgelopen tijd weinig aan muziek denken. Waar komt dat vandaan? De reden is mij ook onbekend.

Weet dat dit blog nog zo lang als het kan door blijft gaan en dat ik zoveel mogelijk tijd erin zal steken.

Om toch nog een muzikale draai aan dit bericht te geven een nummer van Louis Armstrong en Duke Ellington. Ik draaide gisteren een plaat waar dit nummer bij hoort en, zoals met veel nummers van deze twee artiesten, werd ik geraakt. Hierbij deel ik het dus met jullie..

Reacties

Populaire posts