Mededeling

Ik ben jullie een uitleg verschuldigd. De afgelopen paar weken verschijnen niet veel berichten op dit blog. Dit komt absoluut niet door dat ik dit blog zat ben, of geen ideeën heb voor nieuwe berichten. Integendeel, dit blog behoort nog steeds tot één van de belangrijkste dingen in mijn leven en ik heb genoeg ideeën voor nieuwe berichten. Sinds een maand of twee ben ik bezig een boek te schrijven. Een boek over filosofie, waar theologie ook een grote rol in speelt. Hier gaat ontzettend veel tijd in zitten en hierdoor raakt mijn 'schrijversenergie', om het zo te noemen, op.

Ik heb me voorgenomen om meer tijd in dit blog te steken. Het duurt nog een hele tijd voordat het boek af is en verschijnt. Het boek is ook nog lang niet af, maar dit blog komt nu op de eerste plaats. In het weekend heb ik genoeg tijd om aan mijn boek te schrijven.

Enfin, dat is er uit. Jullie kunnen nu een hoop nieuwe berichten verwachten.

Reacties

Populaire posts