Mededeling

Jullie zullen al wel gemerkt hebben dat het al een tijdje terug sinds het laatste bericht op dit blog verscheen. De reden hiervoor? Meerdere factoren, maar de voornaamste schrijven aan andere stukken en het lezen van boeken. Eén van de stukken die ik geschreven heb is al te lezen, zie hier, de andere stukken zullen spoedig verschijnen.

Dan kom ik meteen maar bij het volgende punt. Morgen begint voor mij weer het nieuw schooljaar. Voorbij met de zee van vrije tijd om muziek te luisteren, te lezen en te schrijven. Omdat dit jaar mijn examenjaar is, wordt deze blog net even een lagere prioriteit voor miij. Helaas omdat het het afgelopen jaar niet al te goed is gegaan wat betreft mijn school, is het belangrijk dat ik dit jaar me van m'n beste kant laat zien en uiteindelijk m'n diploma haal. Niet getreurd, ik vind het komende schooljaar vast nog wel vrije tijd om te bloggen en m'n ervaringen over muziek met jullie te delen.

Enfin, nu dit gezegd is kom ik bij de muzikale boodschap van dit berichtje uit. Welke muziek stond de afgelopen week centraal? Onder andere die van Supertramp en de plaat 'Even in the Quietest Moments'. Een plaat die muzikaal geweldig in elkaar zit. Zeker een aanrader. 'Fool's Overture' is voor mij het beste nummer.

 



Andere muziek die deze week centraal stond, was die van John Coltrane met het album 'Ballads'. 



 

Reacties

Populaire posts