Gedachten over Dylan #14: Een onvervulbare droom

Ik moet nog even wachten en dan kan ik me de trotse eigenaar noemen van de cd-versie van 'The
Basement Tapes Raw'. Nou ja, trots.... ik had natuurlijk liever de deluxe cd-versie gekocht. 138 nummers, 6 cd's. Het is een droom die niet waar kan worden. Misschien over een aantal jaar,als ik een platenzaak binnenloop en tot m'n verbazing zie dat die box die ik al jaren wil hebben in de uitverkoop is. En ik dan eindelijk die box in de kast kan zetten. Ja, het is en blijft een droom die, voorlopig, onvervulbaar is. Toch mag ik niet klagen, het voordeel van de ingekorte versie is dat ie eigenlijk maat een prikkie kost. En ik ga er vanuit dat als ze zeggen dat de 'highlights' erop staan het dan ook echt dé hoogtepunten zijn. En ik hopelijk niet te veel moois mis. Voor degene die hem nog niet hebben, zie hier. In tegenstelling tot bol.com waar die 20 euro kost,kost die hier iets meer dan de helft. Vanmiddag bestel ik hem en dan heb ik hem hopelijk dinsdag in huis.  

Reacties

Populaire posts