Jammer, maar eindelijk weer...

De afgelopen dagen ben ik meer met andere artiesten bezig geweest dan met Dylan, dat komt omdat
de platen die ik de afgelopen tijd gekocht heb in Amsterdam geen Dylanplaten zijn. Dat was niet de bedoeling, maar in 'Concerto' waren  Dylanplaten  die ik nog niet had niet aanwezig. Ik had de afgelopen tijd niet m'n platenkast tot beschikking, gelukkig wel een platenspeler. Ik kon dus niet even 'Blonde On Blonde' uit de kast halen, de plaat eruit halen, op de draaitafel leggen en de naald erop  zetten. Als 'Blonde On Blonde' wilde luisteren was ik beperkt tot Spotify en een koptelefoon, dat is leuk voor onderweg,maar niet voor een hele week. Ik vind het jammer om mijn tweede thuisstad en 'n opa en oma achter te moeten laten, maar ben blij om weer bij m'n platen te zijn. Vandaag ga ik nog één keer naar 'Concerto' om een J.J. Cale plaat die besteld is op te halen en dan ga ik naar huis toe. Helaas is er geen tijd en eigenlijk ook geen geld om nog naar 'Second Life Music' te gaan. Dat was ik wel van plan, maar goed, er blijven nog genoeg vakantiedagen over. En vanmiddag als ik m'n koffer heb uitgepakt eindelijk eindelijk weer bij m'n oude vertrouwde platen terug en heel veel Dylan, vlug en snel.

Reacties

Populaire posts