Zomaar een dag/Vinylupdate #6

Vandaag was ik de hele dag in de andere kant van het land en heb dus niet echt tijd gevonden voor een stukje op de blog. Ik weet dat de afgelopen tijd de serie 'Vinylupdate'een beetje ingezakt is, maar ik wil hem toch weer invoeren, voor een tijdje dan.

Goed vandaag heb ik dus ook niet veel naar muziek kunnen luisteren. De eerste muziek voor vandaag is het Louis Armstrong concert 'Stomping at the Savoy'
een van de drie lp's die ik gisteren bij de lokale kringloop gekocht heb.











De andere twee: 'Not Just For Dancing' van de op laat tot geloof komende artiest Andy Pratt. Een experimentele plaat met elektronische invloeden. En het legendarische concert van Errol Garner 'Concert By The Sea'. Een heerlijke plaat met een authentieke jazzsound . Ik was een aantal weken niet bij het kringloop geweest en het gevoel, waar ik een tijdje terug een stuk over geschreven heb zie hier, was weer volop aanwezig.




Reacties

Populaire posts